söndag 6 maj 2012

Nytt blogginlägg!

Jag har skaffat skägg. Gunbritt och Elsy tyckte att det var snyggt. Jag ska ha det ett tag sen får vi se om jag behåller det.
Nu var det ett tag sen jag skrev men jag har inte mått så bra dom senaste månaderna. Har varit hos docktorn men dom hittade inget. Dom kollade blodtrycket, kollade mina blodvärden, tog blod prov och kollade blod sockret. Allt var jätte bra. Just nu är det bra men vissa dar mår jag sämre. Det är upp och ner.

I helgen har jag varit hos mamma och pappa, pappa hjälpte mig att byta däck så nu är det gjort. I Boliden har det kommit minst 10 cm snö. Jag vill ha vår NU. Jag längtar till i sommar då jag ska hälsa på min kusin Erik och hans sambo Jonna. Ny arbetdag i morgon.

Ha en trevlig vecka allihopa!

3 kommentarer:

  1. Vi längtar efter att få hit dig. Hoppas du mår bättre inom kort och att våren kommer till Boliden snart. Här har vi lite mulet väder men eftersom vi sått gräs är vi ganska nöjda ändå. Jag tyckte ju förresten också det var väldigt snyggt när du hade lite skägg (även om skägget inte var planerat då :-) )så det är en bra idé att testa.

    SvaraRadera
  2. Även på jobbet har jag bara fått positiva svar :-). Vi måste bara planera vilket datum jag ska komma. Mamma och pappa kommer att följa med också men sen far dom vidare mot göteborg. Ha en trevlig vecka!

    SvaraRadera
  3. Erik får ringa dig och så får ni planera datum, jag ska påminna honom. Vad trevligt att få besök av dina föräldrar också, de är så välkomna.

    SvaraRadera