tisdag 28 februari 2012

Tiden!

I veckan jobbar jag natt på verket. Har inte gjort så mycket i veckan. Det verkar som att tiden står stilla
i Boliden för det händer ingenting. Därför har jag inget intressant att skriva om.
Om några veckor så blir man 30 år, man blir lite stressad och får lite ångest. Jag tyckte det var nyss
man gick i skolan och bodde hemma och sen så smäller det bara till så är man 30 år.
Snart har man jobbat på Renfors i 7 år, jag började den 21 mars 2005, då var man "bara" 23 år gammal.
Tiden går så himla fort nu. Det har då inte hänt så mycket på 7 år, inte i mitt liv i alla fall. Jag tycker
man står och trampar på samma plats.
Jaja snart är det vår i alla fall och sen sommar och sen SEMESTER!!!!!!!!!

Ha en trevlig vecka och njut av vädret.
Kram/David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar