söndag 20 november 2011

I helgen!

I helgen har jag varit i Hortlax som min storebror Thomas. Hortlax ligger ca 1 mil utanför Piteå. Jag har inte gjort så mycket. Lördagen var man ut en liten stund sen fasnade jag framför tv. På kvällen såg vi en blu ray film.
Söndagen hände det inte så mycket heller. Jag gick en liten promenad, vilket var härligt. Underbart väder, kyligt och friskt. Sen for vi till mamma och pappa och fikade, vi var hela familjen där :). Kommer lite bilder från de nu.

Här sitter vi och fikar. Han som sitter med ryggen mor kameran är min storebror Thomas. Till höger om Thomas sitter Sixten och han i vit tröja är min andra storebror Roger. Till vänster om Thomas sitter Sally, sen har vi Anette. Bakom Anette sitter Fabian och sen har vi min pappa som heter Per. Bre vid Per sitter Elvira. Roger och Anettes barn heter Sixten och Sally och Thomas barn heter Fabian och Elvira. Thomas fru fattas, hon heter Anna, hon var vid tillfället i Spanien.


Här ser vi närmast kameran Roger, och sen Peter, och sen Sixten och sen Thomas.

Här sitter dom och kollar i en serie tidning.
Peter, Sixten och Thomas men vad skrattar dom åt egentligen?
Bakom rosorna sitter Maria (Peters Sambo). Sally, Elvira och Anette sitter och ser på en film på mobilen.
Här sitter Wilma och äter bulle. Wilma tillhör Mara och Peter.
Här sitter Wilma och Elvira och leker med lite leksaker. Elvira har tomte mössan på sig.
Här sitter dom igen. Ha en trevlig vecka allihopa!
                                                 Ha de så bra!
                                                 Kram/David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar