söndag 9 oktober 2011

I helgen

Mamma (Ulla-Stina) håller på att koka kaffe. I helgen var mamma och pappa här och hälsade på. Dom hjälpte mig med lite saker. Man har faktiskt världens bästa föräldrar, skulle aldrig byta ut dom mot nånting. Älskar dom! :)
Pappa jobbar på.
Den här grytan har mamma gjort. Den innehåller älgkött, potatis, morötter, lök, vitlök och timjan m.m. Den var väldigt god, nu har jag mat för fyra dagar, blir att ha med det på jobbet.
Här står pappa (Per) och håller på med fönstrena.
Jag måste ju lägga ut lite bevis på att jag också hjälpte till men det var pappa som tvättade fönstrena. Jag tvättade kläder, lagade mat och diskade.
Städade lite grann efter mamma pappa for hem. Vill tacka mamma och pappa för allt dom gör för mig. Har fått upp lite lampor i fönstrena nu också. Vad mysigt det blev. Nu väntar en ny arbetsvecka. Jag ska byta däck på lastbilen och personbilen. Vad händer mera i veckan, jo jag ska beställa nya extraljus till bilen också. Ha en fortsatt trevlig söndag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar