tisdag 13 september 2011

Första arbetsdagen!

Det är första arbetsdagen för i veckan och vad händer, jo man får punktering. Det var "Lillen" som upptäckte det. Jag hann inte lasta släpet så det gick ganska fort att byta det. Tog 20 minuter sen var det klart. Precis när jag var klar så började det att regna, vilken tur man hade.
På väg ut från Maurliden, jag har Dick framför mig.
Måste efter dra alla hjulbultar och sätta ditt ett nytt reservhjul. Sen efter det så gick man in i hytten och åt lite mat.
Det regnar och regnar hela tiden, är lite less på det nu. Det är väl det här regnet vi får nu som skulle ha kommit i sommar. Det är ju nu man inser hur bra semester man hade.
Då var det slut på arbetsdagen, som har gått ganska bra. Nu ska jag bara tippa av lasset och fara och tanka. Jag ska fara hem och äta och se lite tv hade jag tänkt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar